30.11.2010

Vakkert Sausenebb

Her om dagen hadde jeg besøk av en go venninne.
Og hun hadde med seg dette vakre sausenebbet med blomst i..


Det er ennu vakrere i virkeligheten enn bildet
klarer og vise...

Her har jeg bare brukt litt stoffer og henge den gamle
nøkkelen i...

Tipper det blir litt rosa jul og...

Hun tok rett og slett med seg sausenebbet i blomsterbutikken
og fikk de til og plante blomsten og mosen der.

Passer sammen med den grå slitte stigen...sart og røffe matrialer..

 I morgen kommen det et innlegg med flere ting som 
jeg har laget i de sartese farver...med stoffer....


En fortreffelig kveld til blogglandia....

Takker for alle som har gitt sin stemme til bildet mitt,
det er dere som bestemmer om jeg får bli med i 
Inspirasjonsguiden 2011.

Kan stemme her frem til 6 desember..

eddaKlemmer



14 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei hei.
For en nydelig rosa farge på en lekkert sausnebb. Smart å ta den med til blomsterhandleren. Fin venninnegave.
Vakker kveld
klem

Love Peace Pionies sa...

så heldig du var! kjempefin gave!
ønsker deg fine førjulsdager:)
klem

Mitt hvite hus sa...

Nydelige gave du fikk av din venninne... så smart å plante blomster i den da...

nydelig farge.:

Klememr =))

Josefine sa...

For en lekker sausnebb du har fått deg, vi får vel aldri nok av dem...en flott gave:)) Klem

Anonym sa...

Det var vakkert
Nydelig farge også
Nå skal jeg forte meg å stemme på deg
Klem

gamla skolan sa...

Så vacker liten terrin ! Så fint att ha en blomma i . Kramar Susanne ♥

Grip dagen sa...

Nydelig, rosa sausenebb!
Og visst blir det jul, selv om du pynter med rosa! Bare en har litt granbar og røffe materialer sammen med det sarte, så går det helt fint!
Jeg har kjøpt noen yndige, rosa julekuler fra Lisbeth Dahl. Og de er hengt opp med perlekjede! Mer jentete pynt finnes ikke...

Ønsker deg en fin 1. desember i morgen.
Klem Marit

Hellohello baby sa...

Stockholm var fantastisk! Særlig Gamla Stan. Det var virkelig stedet for meg. Så hun heter ikke Maggi nei! Så artig at du kjenner henne, hun er utrolig koselig. Minner meg på at jeg skylder henne en 100'drings for en stol jeg tok med meg! Det må jeg ordne opp i morgen.

Irina er også utrolig hyggelig!

Håper bildet ditt kommer på trykk! Du har så mange vakre bilder.

Godt mulig vi ses på Søndag!

God uke til deg! :)

Elin | Draumesidene sa...

Nydelege bilder igjen! Og stigen kan du trygt bruke fleire gongar! :)Håper bildet ditt kjem med i insp.g.!

No er det på tide med litt soving?
Klem E :)

Beth sa...

Så heldig du er? Og fargen er jo bare såå nydelig da, sart pudder rosa...

Fågel Blå sa...

Underbart!
Kram Kathrine

Martilie sa...

Sart og vakkert! Elsker blomster i sausenebb og terriner.. Sausenebb har så nydelige former og "schwung" :)

Har stemt :)

Nyt vinterdagen -og kulda...

Tove

Katta sa...

Underbara vackra bilder Edda!! Ha ha blev för första gången tvungen att översätta norska till svenska på google boblebuksa!! :D Såna behöver jag det är kallt om rumpan nu ;) Kram Katta

Maliva`s verden sa...

Hei vennen...tusen takk for grat.hilsen og alle de andre trofaste kommentarene dine. Jeg rekker knapt en tur innom min egen blogg før jeg farer avgårde. Men nå har jeg endelig fått tatt meg et lengere besøk her hos deg. DU ER UNIK! skal du vite....når det gjelder gjenbruk får du alt til å se vakkert ut. Du får si ifra da du er klar for en tur til Alna da....jeg skal jo kjøpe en gave til deg som du vet;o) Jeg er kjempe fornøyd med hyllen..som du sikkert har sett på bloggen min også. God førjulstid til deg fra mæ