01.12.2010

Skjønne stoffer.....

Da skal jeg plage dere med litt mere hjemmelaget julepynt...
som sagt før så har jeg jo oppdaget at jeg kan bruke
stoffene mine uten og ta i symaskin..
Her we go...
Tyll og silke i vakre farvetoner..

Ideene popper opp i hodet mens jeg driver på..

Kattematboksene er bare suverene..

Dekorerte disse belgiske formene litt annerledes enn sist...

Se denne hufsetufsa her...er fin som lyslykt...

Det blir slike flagrende gevanter:)

Er stor fare for at dette blir farvene i stuen til jul..

Pudderosa og grått er vakkert sammen..og litt bling....

Så dette var litt av det siste jeg har produsert....

Så var det allerede 1 desember.....ja dette kommer til og
fyke veldig fort er jeg redd for...

Har en bønn til dere......igjen:)

Mange av dere kjenner nok bloggen
Damen bak som heter Irina har jeg vært så heldig og
fått møtt i det virkelige liv.
Hun er et fantastiskt menneske med en utrolig kreativitet...
Mitt ønske til dere er og gå inn og stem på henne som årets blogg i 
Boligpluss.Hun ligger nå som nr 6 og jeg håper hun
skal bli nr 1..
Gå inn hver dag og stem på henne
HER

Det er en blogg som er verdig en 1 plass...

eddaKlemmer

29 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Dina gamla formar är så fina, och du sprudlar av kreativitet och inspiration!
Kram Pia

Lilla Kullan ♥ Maja sa...

Så fina färger på bilderna.:-) Kram Stina

Fräulein Klein sa...

Lovely! and very inspiring!!!!
Have a wonderful 1. December!
Yvonne

Tove `blogg verden sa...

Nydelige bilder Edda : ) Kos deg med alle de flotte ideene dine : )!
Klem Tove

Mette. Møre og Romsdal,Norway. sa...

so skjønne, vakre ting du lager!!! Liker so godt det sarte og dei duse fargane...Du er berre kjempeflink ned detaljer:)


Har ikkje vore innom Irina før, men det skal eg no;)

Kos deg!!!

Klem Mette

irina sa...

Heisann :) snille vennen...har sååå lyst å se deg igjen snart :) Å tenk at du kaller meg ett fantastisk menneske...tusen takk :)

Du er sååå dyktig med å ta bilder og lage stillebein...jeg kan ikke lage stilleben....uff og uff...vil det da...men jeg kan det å jobb :)

Nydelige sarte farger ...flinka snuppa mi :)

Stoooo klem

LykkeLise sa...

Hei vennen ♥

Du er til stor inspirasjon her inne:):) For noen fantastiske farger, jeg elsker pudderrosa:) Kjempefint å se noe annen julepynt enn bare rødt og lilla. Kattematbokser ja, det har jeg ikke tenkt på;)

Nyt den første dagen i desember:)

Klem Lise

FlorasFrue sa...

Nydelige bilder! Å bruke stoff uten å ta i maskinen er noe jeg kan like :) Jeg har laget noen stålhjerter med surret stoff rundt, blir jo veldig fint :)

Jeg må visst inn og titte på Irinas blogg

Ha en fin dag!
Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flotte ting du har laget! Alltid like inspirerende og hyggelig å titte innom hos deg! :)

Klem

Mitt hvite hus sa...

Heisan =))

Så nydelige stoffer du har brukt... virkelig behagelige fargetoner sammen... me like 0)))

Skjønne former du har..

vakkert stilleben dette Elin..

Ha en fin dag..

Klemmer =)

Alfasinteriør sa...

Så mye flott du lager. En kreativ dame du.
Ønsker deg en riktig god onsdag, og 1 desember.
Klem Alfa

Fågel Blå sa...

Åhh så mycket fint du visar!!!!
Kram Kathrine

Kjeruben sa...

Så deilige fargekombinasjoner :D ... Flott med sarte florlette tekstiler... mmmmm. :D

:o)

ide-puffen sa...

Nå bobler det hos deg ja. Elsker den "ausepapirhengegreia" Morsom ide.
topp dag videre
klem

Romantikk-takk. sa...

Så mye lekkert du lager,
flotte farger.
Klem fra Mette.

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

The Christmas decorations you made look really pretty. You chose some beautiful colours!

I will visit Irina's blog and vote for her!

Enjoy your evening!

Lieve groet, Madelief

Kaoskontroll sa...

Det er alltid skikkelig snop for øyet å besøke bloggen din. Herlige ting og farger! :)

Ja, var ikke de gips- listene (og rosettene!) herlige! Ofret mye plass i baggasjen for å få dem med... men vet ikke hva jeg skal gjøre med rosettene nå. Løser seg sikkert på en måte. ;)

Listene fikk jeg forøvrig gratis. De så bare rart på meg da jeg spurte om pris, så snudde de seg mot min eksmann og sa "Kan du være så vennlig å forklare henne at det er vareprøver?"
Hehe

Klem

Satu sa...

Pssst....jag har börjat blogga igen...inget stort men alltid något.
Ha det bra.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så masse fint du har laget!
Jeg har også kjøpt slike engler som du har på formene, og går med planer om å banke sandkakeformer en dag...men det passer liksom aldri å finne frem hammeren;))

Ha en flott kveld!
Klem

Datt sa...

Fantastisk bruk, og jeg digger ideen, siden jeg er drittdårlig med symaskina! :P

mimmi-leone sa...

så mange flotte ting du lager, herlig når inspirasjonen er på topp!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Inspiration i vitt sa...

du är såå otroligt duktig och vad mycket du hinner med. Perfekt att göra en massa saker i tyg utan att sy hihi. Kram på dig/Ingela.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron Edda
Så mysigt och veta att du sitter i Oslo, och också är vaken. Så jättefina saker du pysslat med, färgerna är ljuvliga. Så många bra idéer du gav mig nu.
Stor kram
AnnaMaria

Livet i Fattighuset sa...

Vakre farger, Edda!

Marie

Beatrice sa...

Vad mycket fint du har pysslat! :-) Jag tycker att det är så vackert med pudriga pasteller och både grått och puderrosa är riktiga vinterfärger tycker jag.

Jag har röstat på din bild! :-)

Många kramar
Beatrice

Mona sa...

Flott julepynt!!!
Ha en fin 2. advent!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God formiddag ! ♥

Så fin julepynt du har laget, helt nydelig ! ♥ Tenkte jeg skulle gjøre det samme med noen av kakeformene jeg har her. :)

Ønsker deg en god og fin desemberdag. ♥

Klem Anette

Honey at 2805 sa...

Stunning! Yes, I am leaving as a friend.

Elisabeths Borg sa...

Blir helt paff jeg av alle de fine bildene og fargene. Dette kan du:-)