12.12.2010

3 søndag i advent...

Ikke så mye nytt og komme med her i dag.....stått ute i 10 timer med veldig
frisk luft i Oslo gryta...men dagen gikk overaskende fort
med mange hyggelige mennesker.

Og sammen med goe,søte Tone som jeg deler stand med.
Tusen takk Tone for en toppers dag....
(Hun leser bloggen min..)
Vi var helt enige om at vi kunne gått ha stått i 8 timer til.....
det sier litt om hvor hyggelig vi har det..

Dette bildet er så flott........beklager og si at jeg ikke vet hvor det er fra....
Phuhu...håper at det går bra....

Er så takknemmelig for at jeg hele tiden treffer så mange fantastiske goe mennesker 
på min vei...

Denne venter jeg i posten snart...gleder meg til den kommer.
Julegave til meg selv....

I morgen kommer det bilder av en del pent jeg kom over på min vei.......

Håper dere alle blogglendere har hatt en fin 3 søndag i advent...

Nå nærmer det seg med stormende skritt...

eddaKlemmer

13 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

What a great book. I saw it in so many Blogs! Are you in this book, too?
Have a wonderful new week,
Yvonne

Kaoskontroll sa...

Forstår veldig godt at det er koselig å stå slik og selge ting! Min far har alltid solgt juletrær, og det blir ikke jul for ham uten. Ikke for oss heller, og jeg var med fra jeg var en neve stor... og nå er ungene mine med. :)
Utrolig koselig! Glade mennesker og hyggelige samtaler. Vanskelig å holde seg borte, uansett hvor kaldt og surt det blir. :)

Klem

idyll sa...

Helt nydelig bilde!!! Julepresang til seg selv er bare SÅ herlig:) Gleder meg til å se hva du har funnet deg nå da.. Tihi

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig da :) Deilig å møte nye mennesker :) Herlig med en førjulsgave til seg selv :)

Ha en fin ny uke, vennen!
Klem

Janne i Fagerlia sa...

Herlige bilder som oser av nostalgi. Håper det gikk bra med salget....

irene sa...

Gleder mej till å se i morgen!
Ha en fin Lucia!

Klem Irene

h.espe sa...

Heisann!
Kan tenke meg det har vært en flott dag for deg i dag - nydelig vær, friskt, men ikke for kaldt! Håper salget gikk strålende :o)

Julebordshelgen min ble akkurat så hyggelig som jeg hadde håpet på - litt sliten i dag, men sånn skal det være etter to gode førjulsfester...!!

Ønsker deg en toppers ny uke - selv skal jeg en tur til Asker til Ragnhild i morgen - jiippiii!!!

Stor klem fra Hildegunn

Lottemora sa...

Hørtes ut som en super dag. Heldg med været også :-)

Ønsker deg en fin uke

Lotte

Marie Söderberg sa...

hej, vilken trevlig sida du har, /Marie

Lisbeth sa...

Lyder som at du har haft en lang men dejlig dag..:-)
Kjolen du venter på er da noget af det mest romantiske jeg har set.
Næsten en brudekjole..:-)

Klem fra Lisbeth

Mitt hvite hus sa...

Nydelig det første bilde...

og denne boken ser fin ut... så spennende da..

håper du får en fin dag..jobben kaller her =))

Klemmer

Unknown sa...

Heisann hoppsann!
Høres ut som dere har hatt en supertrivelig dag:) Nydelige bilder du viser!

Jeg har også hatt litt problemer med kommentering i det siste...

Ha en fin dag;)

Thea's Mania sa...

Hei. Takk for koselig kommentar hos meg. Det førte til at jeg fant din nydelige blogg. Så flink du er til å legge ut nydelig bilder. Her inne må jeg snoke litt mer.

Ha en fin fin mandag!