13.12.2010

Lucia & Girlander

Det begynner og bli en del år siden jeg var i barnehagen på morgenen og så min sønn gå
i Lucia tog....ja tiden flyr mens en er opptatt med og tenke på morgendagen,
eller neste uke eller neste mnd eller år..
Mens en istedet skulle konsentrere seg om dagen i dag....
det er vi nok ikke så bra på....inkluding my selves.....
Er litt tidlig for og ta bilder så da blir det noen fra .bloominghome.se


Var så heldig og få en stooor gitlander med kongler på i går...
 
Har ingen slik stor flott trapp og slenge den rundt...så da lurer 
jeg på om dere har noen tips hvor jeg skal dekorere med den ...
Tenker på  det store speilet i gangen eller i vinduskarmen...
Kanskje dere har noen bedre ideer???:)

Er mange fine ting og få kjøpt i den nettbutikken jeg linket..
Nydelige disse putene..ja takk ...


 


Dette står også på ønskelisten......men spørs om jeg har vært snill nok i år.........

Kommer innlegg senere med noe vakkert...
Ha en fin dag så lenge...

eddaKlemmer

13 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
nydelige bilder,
å sånne gilander er så skjønne, jeg bruker en på peisen, men de passer egentlig overalt,
ønsker deg en nydelig lucia feiring.
klem fra sylvia

Sjarmerende GJENBRUK sa...

God dag ønskes til deg :)

KLEM

Hege sa...

Så utrolig koselig blogg! Har lest meg gjennom alle innleggene dine:) Nydelige bilder du viser her! Hmm, vet ikke om jeg har så mange råd om pynting av girlander... På ytterdøra kanskje? Eller på ei dør med vindu?

Kommer innom igjen jeg;)
Ha en flott mandag!

Unknown sa...

Så fine bilder! Og takk for at du minnet meg på at jeg har en slik girlander liggende;) (ett eller annet sted.....)
Ytterdøra er vel et fint sted i magel på trapp? Gleder meg til å se (enda flere) vakre bilder;)

Ha en flott Lucia-dag!
Klem.

Angel.Pearls sa...

Jättefina saker du har på din önskelista!/ Eva

Martilie sa...

Nydelige bilder!

Og for en nettbutikk, ble en lang ønskeliste der.. Men jeg tok fornuften fangen og lot det bli med ønsker :)

Ha en fin dag!

Klem

Line fra huset på landet sa...

Vakkert bilde det øverste;) girlander??! hmm..jeg har ingen erfaring. Men jeg hadde kanskje lagt den vakkert oppå peishylla, ellers så kan du jo slenge den rundt gardinstanga på toppen av et vindu?!..ja, eller bare med noen klatrende nisser eller med små fjærlette englevinger på hengende ved siden av ytterdøren..eller over den;)
Idag skal jeg pynte uthuset/skålen vår jeg da. Det blir kos:)
Klemmer fra Line

Elisabeths Borg sa...

Takk for tipset, den nettbutikken skal jeg avlegge et besøk. Flott med slike gerlandere:-) Er ikke i tvil om at du finner et passende sted å ha den.

Sköna o Gröna Ting sa...

Tjingeling i julstugan!

TÄVLING hos mig, var med du oxå!
Julkramar ifrån mig...
Marianne

Hanna sa...

Ha en fin Lucia.
kram
Hanna

Magdalena sa...

så nydelige ting.. kunne gjerne stått på min ønskeliste også, men har det skiltet nede til høyre..
kose deg videre i denne "deilige julestria..."
hilsen magny

Madelief sa...

Hi Elin Anita,

I hope you had a great weekend! How is the weather in Sweden? Has the Christmas holiday already started?

Love the table with the wicker chairs on the first photo!

Enjoy your new week!

Lieve groet, Madelief

FlorasFrue sa...

Flotte inspirasjonsbilder!
Å leve i "nuet" er ikke så lett, nei :)
Klem