16.12.2010

Bilderamme på juletreet...

Det skal jeg ha i år..med bestemor inni...
Kom over denne her når jeg var på Mester grønn i går og handlet Amarylluser..og annet
stasj til dekorasjoner...

Innimellom der kan dere skimte den..

Benytter sjangsen til og vise den gamle lampeledning med stor pære..

Virker gjør den og..

Denne gamle rørstigen ligger for salg på Finn,men nå tror jeg at jeg
beholder den selv.Passet så bra her på kjøkkenet.
Kan henge masse fint på den...og bruke den 
for og komme meg opp....og frem:)

Hamstret en hel del lys med lavendelukt i går....i forskjellige
former og størrelser.

Fikk tak i del gamle lysklyper,men de er ikke og annbefale på juletreet.
De er så vinglete som få..

Og her er den i hjerteform....

Været er mere som trettsomt i dag.....

Kos dere der ute....

eddaKlemmer

18 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg vakkert!

Klem frå snøvhaugane på Sunnmøre :) Kom 50cm på eit halvt døgn...

E :)

Fossestua sa...

Kjempesøt den hjerterammen :)
Fine bilder du viser :)
Klem fra Lise

Thelma Louise sa...

så søt den var.:-)

pynte 1. juledag..Hallo ....be noen ringe å vekke deg...de som pynter første juledag har forsovet seg.:-)

kos deg.:-)

salige lavendel sa...

For en søt liten hjerteramme =) Hjerter får vi aldri nok av...

Just a Little Vintage sa...

Herlige bilder!! Stigen må du ikke finne på å selge, den passet jo perfekt hos deg=)!!! Slike hjerterammer har jeg også, de er kjempe søte=)!

Ja, Kerstin har jeg hatt den glede av å ha kjent i snart 7 år=)! En fantastisk person!!

Kos deg videre=)!
Klemmer!

Sologbolig sa...

Kjempesøt ramme. Og så flott med stigen og den gamle lampeholderen. Røft !
Ha ein fin torsdagskveld. Klem

liven sa...

Heisann!!
Knallfine bilder...og stigen hadde jeg nå beholdt...om du ikke har flere av samme eksemplar da !!
Nydelige bilder i innlegget under her også....vet du...jeg elsker blått og hvitt porselen :o)

ha en fin torsdagskveld :o)

Unknown sa...

Som alltid herlig stemning og vakre bilder hos deg!! ,)
Det hjertet var jo så yndig vakkert!!♥
Hi hi så gøy da med de julekulene, ja det ble litt klissklass, men med pensel gikk det veldig bra ;) Morsomt at du også har laget, merkelig for i dag når jeg pøntet treet lurte jeg faktisk på om jeg skulle ha stigen min ved siden av med svibler på... så ser jeg du har stige i innlegget akkurat i dag ,))
Takk for dine alltid koselige og varme ord hos meg!!♥ Blir så glad av sånt ,)
Jeg titter nok forbi snart igjen, men jeg må få ønske deg en strålende & vakker GOD JUL håper du koser deg masse!!♥
Gode varme juleklemmer fra meg,
Anki

Love Peace Pionies sa...

kjempesøt ramme, og kul lampe! Bildene dine er også kjempefine! du er dyktig. masse fin juleinspirasjon hos deg.
klem K

ide-puffen sa...

Den stigen er jo praktisk og tøff. Pappa har en gammel i tre. Jeg bare sikler etter den. Kanskje hvis jeg kjøper en i metall så gir han bort "skramlet" til meg he he.
Slike lysholdere for stearinlys til treet tar seg best ut på bilder. Tror de er skumle å bruke. Fine bilder as allways:)
Kos kveld til deg.
klem

Mitt hvite hus sa...

Disse hjertene er kjempefine de... så kosleig å henge bilde av bestemoren på juletreet...

og den lampeledningen di likte jeg..skikkelig tøft..

og stigen da.. herlighet så mye fint du finner...

herlige bilder..så stemningsfulle...

ha en fin fin kveld O=))

klemmer

Guttemamma sa...

VAKRE bilder,Elin Anita!! Slike små rammer har vi hatt noen år, fått fra USA av min svigerinne som bor der!! Må på treet hvert år!!
klem♥

Skogslyckan sa...

Härlig stege, förstår att du inte vill sälja den.. Nu skall jag skriva ett mail till dig!
Kram Pia

h.espe sa...

Heia vennen!
Hjelpe meg, som du produserer innlegg - hvordan rekker du alt i denne travle førjulstid...?

Flotte innlegg, alle sammen! Skulle innom deg i går kveld, men forberedelser til kveldens lutefiskmiddag tok litt tid, og plutselig var det leggetid for lenge siden ;o) Nå er gjestene gått, oppvasken tatt, og jeg kan blogge meg en runde....!!!

Herlig liten gran og den gamle stigen var råtøff - du må nok beholde den selv ja! Gårsdagens innlegg var også så flott - nydelige pakker og lysbunter - du er så flink å få det til Elin!

Da må snuppa ha en fin morgendag og herlig helg - koooos deg!

Goklem fra Hildegunn

Anonym sa...

Herlig ramme du har fått kjøpt
Pynter så fint..
Artig med den stigen..

Konserten jeg var på i går, var med ett lokalt gospelkor som heter Restart.. bra konsert, men nå tror jeg det er nok for i år..
Ha en herlig fredda

desde my ventana sa...

Hello Elin,
Beautiful inspiration,every time you take better images.
Tomorrow is your day in my calender,
Hugs
Cecilia

Beth sa...

Ååå, for en søt hjerteramme?
Den er koselig å ha framme hele året den!

Inspiration i vitt sa...

Vilken tur att du behåller den charmiga stegen själv, den är fin den hos dig. Så söt den lilla ramen är också. Kramar i massor/Ingela.