16.12.2010

Engelsk porselen...

Tusen takk til dere alle som la igjen slik søte kommentarer om min
julegav inpakning.Hyggelig at det falt i smak..

Blått og hvitt porselen slår vel aldri feil...

Her i selskap med en liten søt messingstake.....

En kremhvit melkemugge fra Vila Collection..

Hjerter hører med..skal lure på hvor mange det er i hus...

Til sammen utgjør dette et koselig stillben....

I går var jeg i skogen en tur og hamstret til noen dekorasjoner jeg skal
lage for en venninne som hun skal gi bort til jul.
Det kan bli riktig spennende.....
Bilder kommer nok.....

Så vil jeg samtidig Gratulere Maia med den koselige bloggen
Som vinner av Årets Boligblogg hos Boligpluss
Og ikke nok med det,men og som vinner av NIB`s
juleutfordring.Med et flott bilde fra hennes koselig hjem...
GRATTIS MAIA
Det er deg vel fortjent....

Da ønsker jeg dere andre en riktig hyggelig førjulsdag...

eddaKlemmer

15 kommentarer:

Karna sa...

Veldig lekkert med blått og hvitt porselen...er nydelig året rundt!

Fågel Blå sa...

Ohhhh I love it!!!!!
Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättefin thékopp, mycket vackert stilleben. Man får känslan att afternoon thé snart är klart att serveras.
Varm kram
AnnaMaria

Hege sa...

Så nydelige bilder, gooooood julestemning:)
Porselenet ditt er kjempeflott!

Fortsatt god adventstid!

Just a Little Vintage sa...

Nydelig porselen=)! Et lekkert stilleben!!

Kos deg med juledekorasjonen, gleder meg til å se bilder=)!

Kos deg og nyt dagene!!
Klemmer

lavendel mio sa...

Nydelige bilder av vakker porselen:)
Torsdagsklem fra Hanne

Norwaystyle sa...

Tidløst og vakkert porselen. Nydelig stilleben. Fikk lyst til å slå meg ned for litt frokost :-) hi hi.

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så vakkert Elin.. nydelig i blått og hvitt..og jeg blir bare mer og mer glad i det..

nydelig mugge også..

og bildene dine er som alltid like vakre..
'Og tusen takk for så hyggelig hilsen..
gode bloggvenn... ønsker deg en fin torsdag =))

klemmer =))

Min stil sa...

Hei vennen.
Nydelige bilder av vakre ting.
:) Susanne

Gry sa...

Mmmmm... Både nostalgisk, elegant og lekkert hos deg som alltid! Helt nydelig er det!! Kjempelekre pakker og pynt du har laget under her også, heldige er de som får disse lekre gavene. De er jo en gave i seg selv ♥♥♥ Nyt førjulsdagene og helgen du også kjære venn ;) Klem fra Gry

Viola sa...

Håller med dig, vitt och blått porslin är outstanding..så vackert och nog fick du till ett så fint stilleben, ha en fin kväll, klemmer

Villa von Krogh sa...

Så koselig!
Nyt kvelden. :) Klem

Madelief sa...

Dear Elin Anita,

Please send the blue cups and plates and jug over to Holland straight away. Simply love them ;-)!!

Happy evening!

Lieve groet, Madelief

Linecas have sa...

Det ble veldig engelsk, men så fint da. Jeg har også et blått servise a la det der.En påminnelse til å bruke det mere kanskje?
Tusen takk for den fine kommentaren i bloggen min Edda.
Klem!:)
Line-Cathrin

Tante Jul sa...

Fint! Er lysestaken fra Skultuna Mässingbruk?
Den ligner veldig på en av de tidligste modellene deres, nemlig.