24.05.2011

Mugge/Fat

Her er bilder av den gamle muggen og fatet som jeg kjøpte 
sammen med terrinen.

Den er også i den fine cremehvite porselenet.

Fatet er ganske så stort og spesielt i formen.

Fatet er jo fint og ha stående fremme med dekorajoner oppå.

I dag har jeg jobbet med å forandre på den andre bloggen
min Gjenbruks-Dronninga.

Har funnet ut at den skal være en kombinert salgs og 
vanlig innlegsblogg.

Har laget en slik undersøkelse på hva dere vil se
mest av,og hva slags varer det er mest innteresse for.
Så blir gla om dere tar dere tid til det.
Trykk på bildet.


Tusen takk for slike flotte kommentarer om terrinen.
Jeg burde vel egentlig bare vise slike bilder på bloggen,
ser jo at responsen er best på slikt...

Kommer til å legge ut noen varer i morgen formiddag,
blant annet disse.


Ha en flott kveld..

EddaKlemmer

11 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Flott mugge og fat - og så nydelige bilder du viser av den gamle terrinen i forrige innlegg! Vakkert, vakkert! :)

Klem

Viola sa...

Nu blev jag nyfiken åpå den andra bloggen, måste in och kolla, ha det gott, kram

magny sa...

nydelig..
vakkert med kremhvit mugge og hvit peon...

Home By Virginia sa...

Nydelig mugge! :)

Ser dårlig ut med at det blir Oslo på oss med det første... Finner ikke en leilighet som passer budsjettet... :( Sviiiiin dyrt! :(

Jaja, vi lider da ingen nød her... ;)

Klemmer ♥

Unknown sa...

Hei frøken ;)
Wow sier jeg bare!! Nyyydelig!! ,)
Å det innlegget med terrinen var jo bare så fantastisk, for noen bilder!!! Heldige deg som har fått tak i disse skattene ;)
Håper alt er bra med deg ;))
Tusen takk for dine gode ord lille venn!! ;)
Denne gangen går reisen til Sverige, spennende ;))
Diktet i dagens innlegg har jeg skrevet selv... nja de egne som jeg skriver har jeg i en bok ;) Takk for hyggelige ord søte deg ,))
Ta vare på deg selv ;))
Store klemmer,
Anki

Hanna sa...

underbara bilder.
kram
HAnna

ANETTESHUS.COM sa...

Vakkert!!! Elsker gamle, hvite mugger;))

Ha en fin kveld!

KLEM KLEM
Anette:)

Bodil sa...

De var kjempefine, stort og flott fat.
Jeg må nok inn og kikke på den andre bloggen din...
Nå r d natta.
Klem Bodil

Lille My's Confessions sa...

Så lekkert...*drømme* ;)

Skogslyckan sa...

Ännu mer vackert porslin du fått tag på. Nu skall jag kika in på den andra bloggen.
Ha en fin dag!
Kram Pia

Anonym sa...

Vissa gamla ting andas kärlek.

enkla nettan