23.05.2011

Terrin 150 år gammel...

Enndelig var det min tur til å få tak i en slik en..

Har sett mange flotte eksemplarer av disse terrinene på svenke blogger.
Og hos Nina Hartmann.

Den er kjempestor,og med et flott lokk.

Hvite peoner måtte til..

Var innom Kjersti med butikken Nytt&Shabby og grebbet
tak i siste Jeanne D`Arc

Det var også et stort fat og en mugge med.Fatet er stemplet med
Villroy og Bosch.
Det kommer en annen dag..

Dette lille bordet ble med fra Birkelunden.

Må nesten vise dere hvordan den er med lokket på..
Er så happy for denne.Det var min goe standpartner Tone jeg kjøpte dette av.Hun er en reser
på å finne gobitene.Rimelig er hun og.

Ha en flott kveld..

EddaKlemmer

26 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Den var nydelig!! Så heldig du var som fikk tak i en som var SÅ flott:))

Nostalgia sa...

Rett og slett utrolig nydelig !

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

Dronninghuset sa...

Oj, den var råflott da. artig når man endelig får tak i noe man har ønsket seg leeeenge...
ha en fin ettermiddag,
klem Tove

Datt sa...

Wow, fantastisk!

EKTE INTERIØR sa...

Ja den var virkelig fantastisk fin. En terrin kan vel ikke bli stort flottere. Godt kjøp!

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefin! Heldig :)

irina sa...

bare du kan lage såååå fantstiske stilleben :) Jeg er en veldig flink dekoratør og får frem varene ..der er jeg fantastisk, men på hjemmebane og slik som du...NEVER :)

Love

Hellohello baby sa...

Å så heldig. Jeg ser den for meg full av deilige gamle husmannssuppe. Nam nam. For en drøm å ha en sånn terring.

Yvonne - Frl. Klein sa...

White Peonies are so elegant!
Wish you a happy new week,
Yvonne

Tove `blogg verden sa...

Så nydelig!!! Jeg var så dum å gi bort en terrin med lokk til loppemarked en gang :( !! Men heldigvis så lærer man av det ;)
Klem Tove

Violetta sa...

Det er vel bare to ord å si her: Lekker og Heldiggris! :)

Viola sa...

Vilken underbar terrin du fått fatt i, inte lätt att finna desssa, bara att gratulera, kram

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nydelig. Må få tak i noen flere slike jeg også. Har solgt alle jeg hadde;)
Ha en fin uke
klem:)

Maris Gyngestol sa...

Så utrolig fin terrin! Kjempe skjønn med blomster i! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Villa von Krogh sa...

Åååå. Noe så vakkert! Heldiggris!!!

Nyt kvelden, lykkelige eier... :)
Klem fra danser'n.

Frøken Anker sa...

Flot terrin. Og så velholdt. Den er meget smuk :-)

Klem

Guttemamma sa...

Av alle dine fine bilder,tror jeg dette innlegget tar kaka...OMG!! Du må sette opp innboforsikringen,vennen!
klem♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOOOW, dette var bare så flott!! Og den terrinen var bare RÅ lekker!! :)
Skjønner godt at du er HAPPY!! :)

Ha en fin kveld!
Klemmer

Martilie sa...

Fantastisk vakker!

Og så nydelig med blomstene oppi.. Nyter det vakre syn :)

Ha en fin uke!

Klem fra Tove

Kaoskontroll sa...

Du verden så nydelig! Virkelig en av de flotteste jeg har sett. :) Står høyt på min ønskeliste også, men jeg ferdes nok ikke de riktige stedene.

Ønsker deg en flott uke! Klem

Sukkertøy for øyet sa...

Utrolig vakker...
Nostalgien kommer snikende igjennom skjermen her jeg sitter...
Også den fine ramma i bakgrunnen da..
LOVE IT

...Takker for kommentar inne hos meg!
Er ikke den dype tallerkenen nydelig?? Heldig du er som har flere av den da :)

Ha en fiiiin dag :)

Klem Ida Susanne
(sukkertøy for øyet)

ANETTESHUS.COM sa...

Kjeeeenpe-flott, Elin Anita!! Heldiggris;))

Ha en SUPER ny uke, vennen!!

STOR klem
Anette:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken underbar terrin, så jättevacker form. Och handtagen och locket är så fint. Bordet föll jag handlöst för, så mycket fint du visar.
Ha en toppendag
Varm kram
AnnaMaria

Skogslyckan sa...

Så härligt att du fått tag på din efterlängtade terrin! Jag säljer de vita jag kommer över på Tradera. Min kärlek är ju till de blåvita terrinerna. Tror inte jag har en enda vanlig blomkruka i hela huset, utan planterar bara i gamla soppterriner. Ha en fin dag!
Kram Pia

Thelma Louise sa...

så fin den er.:-) ser du har vært ute og beskjært syriner også.:-) flink du.:-))

ha en fin dag.:))

Ann sa...

Åh så utrolig mye vakkert som var å se her inne hos deg!! Jeg sukker og beundrer det ene bildet etter det andre! Herlige farger, materialer, patinaen, det rustikke, lyset!! Helskjønt! Har lagt deg inn i bloggrollen på Glassveranda i dag slik at jeg skal få med meg kommende innlegg av deg! ;) Nydelig terrin og elsker at du ikke har malt der herlige bordet!! ;)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.