05.12.2012

h o m e & c o t t a g e

Da sier jeg først av alt tusen takk til Marianne som har bloggene(Shabby Charm og Inspirasjonsguiden) og Home & Cottage for et
kjempehyggelig bloggtreff i går.
 
Marianne ønsket oss velkommen.Så fikk vi høre hvordan jentene i Home &Cottage
reiset rundt i verden og samler inspirasjon til nye kolleksjoner som de lager.
 
Servering av hvit gløgg og julecupcakes.
 
 
 
Falt pladask for de nye telysglassene til tinek i flaskegrønt.
 
De som ville fikk lov til å dekke seg hver sin kuvert fra ting i butikken.
Denne dekket jeg i all sin enkelhet.
 
Søte Hildegunn med bloggen Hespe
 
Nydelige Anette (Anetteshus) og  skjønne Maia (Shabby Charm)
Håper dere tilgir meg bildet Anette og Maia,slik er det når en har gjemt laderen til kameraet
på et lurt sted.Og må bruke mobilen:)
 
Og med 25 prosent i hele butikken ble det jo litt shopping på jentene og.
Til og med litt for den store gjenbrukeren.
En flott goodiebag fikk vi også med oss hjem,bilder kommer senere.
 
Som sagt beklager dårlig bildekvalitet tatt med  telefon!:)
 
Fin ny dag!
 
eddas
 
 
 


10 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så koselig!! Fikk ikke vært med denne gangen, men det skjer sikkert noe snart igjen, hoho ;)

Anette Willemine sa...

Hørtes ut som en trivelig kveld! Synd jeg ikke kunne komme.
Har tatt ryggen skikkelig, nerverotbetennelse mellom noen ryggskiver. Smertefullt. Er livredd for om det må en ny ryggoperasjon til. Ligger derfor nesten to uker etter tidsplanen her til jul, noe som betyr ganske mye. Å ikke kunne bevege seg uten hjelp er håpløst i disse ukene.
Akk, det blir vel jul likevel, tenker jeg, om enn med en redusert mor i heimen. Nå gleder jeg meg bare noe vanvittig til å få hjem student-barna våre fra Spania, og teller ned dagene til førstkommende lørdag.
Mulig det ikke blir så mange innlegg på bloggen, men skal prøve å blogge fra sengen.

Klem,
Anette Willemine

Hanna sa...

så mysigt.
Så goda kakorna ser ut.
kram
<hanna

Kari sa...

Å, dette så herlig ut i adventstida. Masse inpirasjon og lekkert interiør. Håper du koste deg :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ååå dette så koselig ut, herlig å kunne treffe de man blogger sammen med :)
Så ut som dere koste dere :)

Ha en nydelig kveld ;)
Klem fra meg :)

Sivs hus sa...

Hei, WOW det så super koselig ut. Jeg skal bli med neste gang...det er helt klart...dette er også min favoritt butikk. juleklem Siv

Sivs hus sa...

Hei, WOW det så super koselig ut. Jeg skal bli med neste gang...det er helt klart...dette er også min favoritt butikk. juleklem Siv

Fru Andersen sa...

Det så veldig hyggelig ut, og prosenter på så mange fine varer er jo alltid kjekt å få med seg ;-)

Håper du finner laderen din ;-)

Ha en fin onsdagskveld!

h.espe sa...

Takk for sist Elin - hyggelig å møte deg på Alna i går! Ble lite bilder tatt av meg - mitt batteri flatet ut... Kommer et lite innlegg i neste innlegg!

Klemmers Hildegunn

Maliva`s verden sa...

Der kjente jeg plutselig snev av misunnelse og et aldri så lite savn. Kan tenke meg du/dere hadde det hyggelig. Er også spent på hvordan butikken ser ut nå....men fikk jo et lite glimt her da. Flott bilde av deg også så jeg.....Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid, varm klem fra meg